• Home
    • About
    • Contact

    preciesmark.

    blog about marketing and technology

    • Marketing
      • Social Media
      • Marketing Automation
      • Content Marketing
    • Business Software
      • Wholesale & Distribution
      • Professional Services
      • Manufacturing
      • Accountancy
    • Gadgets
    • Triathlon

    De Waarde Van Een Beoordeling

    0
    • by Mark Appel
    • in Marketing · Social Media · Triathlon
    • — 24 nov, 2011
    Alles valt tegenwoordig te beoordelen op het internet. Waren dat voorheen met name producten nu komen daar in toenemende mate diensten bij. Energie leveranciers, verzekeringen en zelfs zorgverleners zijn te beoordelen op het internet. Wie kent het niet? Op zoek naar de volgende vakantiebestemming en via sites als Zoover zien te achterhalen wat de ervaringen zijn van reizigers die de locatie eerder hebben bezocht. Inmiddels heeft eenieder voor zichzelf wel een bepaalde methode bedacht om de beoordelingen op een juiste merites te waarderen. Het aantal beoordelingen dat bij een locatie is geplaatst is bijvoorbeeld een belangrijke. [pullquote_left]Maar goed, wie zegt dat diegene die heeft gereageerd een gelijkgestemde is met u?[/pullquote_left]Iets wat iemand anders als slecht of vervelend ervaart kan bij u weer totaal anders liggen. Op de Zoover site zie ik dat er een selectie kan worden gemaakt aan de hand van de samenstelling van het gezin. Eigenlijk een filter waarmee je de voor jou relevante beoordelingen eruit kan pikken. Waar ik eigenlijk behoefte aan heb is om te zien of mensen binnen mijn eigen sociale netwerk een beoordeling hebben achter gelaten. Er wordt zoveel informatie over mij opgeslagen omtrent mijn gedrag, via o.a. Twitter en Facebook, wat ik lees op mijn iPad etc. Het moet toch mogelijk zijn om op basis daarvan een automatisch filter in te stellen die beoordelingen laat zien geschreven door mensen uit mijn nabijheid? En nu hebben we het over reizen maar ik zou dat tevens toegepast willen zien op allerhande zakelijke diensten zoals accountants- en administratiekantoren, online applicaties, verzekeringen, noem maar op. Wellicht breng ik iemand op een idee en zie ik de plug-in binnenkort wel verschijnen.
    Tweeten
    Share

    Tags: internet marketingmarketing communicatieonline marketingsliderspotlight

    — Mark Appel

    Hi, my name is Mark Appel (52), a family man, modern marketing professional and amateur triathlete. For over 25 years working in the IT industry. I worked for companies like Apple, 3Com, Peregrine, Wolters Kluwer, Exact and CM.com and currently as the Chief Marketing Officer for Backbase. I like to write about my general experiences and views on technology, marketing and the IT industry. All posts are on my personal behalf.

    You may also like...

    • Geen IRONMAN Zonder IRONWOMAN 8 dec, 2012
    • What If You Would Treat Every Prospect As A Customer? 2 mei, 2015
    • Is Social Business Taking Off? 14 dec, 2014
    • Luisteren Accountants Wel Naar Ondernemers? 17 mei, 2012
    Logging In...

    Profile cancel

    Sign in with Twitter Sign in with Facebook
    or

    Not published

    Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.

    • Previous story De Wondere Wereld van Mobiele Sport Apps
    • Next story Het Maken Van Een WordPress Blog in 3 Stappen
    • Recommended articles

      • Recent Posts
      • Most Popular
      • Comments
      • Tags
      • The Chief Revenue Officer: A Strategic Leader in the Modern Business World14 januari 2023
      • Hopeless Homepage Hassle29 september 2019
      • How To Streamline The Handover Process Of Leads Between Marketing And Sales27 oktober 2018
      • How To Cut Your Customer Buying Journey In Measurable Pieces17 oktober 2018
      • Google Glass Review: My Experience After Wearing 1 Day22 december 2013
      • Het Goud Van Exact17 juni 2012
      • Gratis Boekhouden15 januari 2012
      • Google Nexus 7 Tablet Een iPad Killer?28 juli 2012
      • preciesmark on:How To Adopt Scrum Agile Within Your Marketing Team
      • ExactOnline on:Marketeers Zijn Mislukte Verkopers
      • preciesmark on:Paid Blog Promotion: Facebook Outperforms LinkedIn & Twitter
      • GARubsam on:Paid Blog Promotion: Facebook Outperforms LinkedIn & Twitter
      • accountancy accountant accountants agile marketing android b2b marketing bedrijfssoftware blog maken cloud cloud computing content marketing customer journey demand generation digital marketing digital transformation disruption eloqua entrepreneur exact online exponential growth google hootsuite inbound marketing internet marketing ironman mark appel marketing marketing automation marketing communicatie mql online boekhouden online marketing online ondernemen online ondernemerschap preciesmark saas serendipity slider social business social media spotlight sql triathlon twitter weconomy
    • Public presentations

      • Exact DIGITAL BUSINESS PLATFORM
        Date: Sat Nov 26 6:49
      • The Future of Digital Marketing
        Date: Sun Nov 20 7:25
      • Stay Relevant!
        Date: Sun Nov 20 7:21
    • Recent activity

      • preciesmark op How To Adopt Scrum Agile Within Your Marketing Team
      • ExactOnline op Marketeers Zijn Mislukte Verkopers
      • preciesmark op Paid Blog Promotion: Facebook Outperforms LinkedIn & Twitter
      • GARubsam op Paid Blog Promotion: Facebook Outperforms LinkedIn & Twitter
      • preciesmark op Paid Blog Promotion: Facebook Outperforms LinkedIn & Twitter
    • My latest workouts

      [endomondowp user="1526098" type="workout-list"]
    • Aanmelden nieuwsbrief

      * = verplicht veld

      door MailChimp!
    • Calendar

      maart 2023
      M D W D V Z Z
      « jan    
       12345
      6789101112
      13141516171819
      20212223242526
      2728293031  
    • Instagram

      …
    • Home
    • Marketing
    • De Waarde Van Een Beoordeling
          • Home
          • About
          • Contact

          © Copyright 2023 preciesmark.. Typegrid Theme by WPBandit.

          Ga naar mobiele versie